piątek, 17 czerwca 2016

Menu ramazanowe dzień 12. / Dip jogurtowy z ogórkiem i fetą

Dip jogurtowy z ogórkiem i feta.
Dip jogurtowy z ogórkiem i fetą
Dzisiaj piątek więc może ktoś może będzie miał ochotę na grilowane mięso lub warzywa dlatego zapraszam Was na pyszny sos jogurtowo czosnkowy z ogórkiem i serem feta.
Ja w weekend jestem na wyjeździe, posty na blogu zaplanowane opublikują się automatycznie. Dokąd jadę, gdzie będę gościła, niech pozostanie tajemnicą. Jeśli jesteście ciekawi śledźcie moją stronę FB tam będzie więcej informacji i jak zawsze zdjęcia.

Danie to przygotowałam w ramach Festiwalu kuchni arabskiej.

Menu ramazanowe na dzień 12:


         lavas
         dip jogurtowy z ogórkiem i fetą


Dip jogurtowy z ogórkiem i fetą
  • szklanka jogurtu greckiego
  • ząbek czosnku
  • 50g sera feta
  • ogórek starty na tarce
  • mięta
  • oliwa z oliwek
  • sól
 Ogórek starty na tarce należy odcisnąć by pozbyć się nadmiaru soku, czosnek miażdżymy i mieszamy z pozostałymi składnikami, chłodzimy w lodówce 15 minut i podajemy z grilowanym mięsem lub warzywami i tureckim pieczywem zwanym lavas.
Sos świetnie smakuje również jako dodatek do wszelkiego rodzaju tureckiego pieczywa typu borek czy pogaca.


Dip jogurtowy z ogórkiem i feta
Dip jogurtowy z ogórkiem i fetą

Kuchnia arabska przepisy

2 komentarze:

  1. Wyglada tak apetycznie ze chyba sobie to przyrządzę według twojego przepisu. Zapraszam tez do mnie po stare przepisy kulinarne http://przepisybabci.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo sympatyczny dip -tzatziki z feta
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...